Pages

19.7.11

Stress...

Ye hari ni nampaknya ramai org stress ya...x kesah lah stress sebab apa kan..mmg x leh stress pon...dah hari ni aku pon teramat stress nya...bila apa semua benda buat pun x jadi..ditambah plak..plan yg suka nau org tu bikin x jadi...mmg sgt2 stress....actually stress ni telah dikumpul setelah beberapa hari yer...jadi tunggu masa nak meletup jadi volcano...sekarang tgh kontrol stress lagi walaopon sbnr nya rasa nya nak patah dua kan kibod ni...

Tiada kata2 seperti..ibu mengandung x leh stress....ye..sapa lah yg pepandai buat ayat camtu..sapa lah pencipta ayat2 mcm tu..sungguh x rasional...tah hapa2..apa kalau ibu mengandung tu mesti senyum jer ler ye...coba kalau org pi remuk2 kan kereta kau dpn kau...kau ngandung kan..adakah ko senyum jer...x kan..mesti ko akan jadi gorilla kan...dan aku rasa..xda makna nya..kalau stress jer..maka baby kan dlm pon stress jugak..hoh...please lah..cuaca pon lagi menambahkan stress...tu blm keadaan sekeliling lagi..hoh..

Ada tweet kata...rakyat malaysia plg ramai yg tertekan....no 1 tertekan wanita india...hurm..salah satu tertekan tu sebab....laki leh kawen 4..dah tertekan dah para2 wanita...tu blm lg..ngan keje yg mmg menyakitkan hati...x campur org2 sekeliling opis lagi..sampai rmh lak...ayok..tu kesah org bekerja....blm kesah mmg org yg duduk kat rmh...mmg hangen kan...

Apa ayat ko kata..pi lah amik cuti....ada ayat camtu kan..aku x lopa..baru nak suh bawa anak pegi sekali...dia dah bg muka berok himalaya dah....tau pon ko sendiri x sanggup nak hadap anak ko sendiri...jadi bila masa aku nak bsg2 ko jgn bsg2....ditambah plak...tulah..apa aku nak buat suka nak bagi tebekanglai....sampai kekadang nak masak pon jadi x masak...agak suka kan bagi org tertekan....

p/s : so sekarang sedang mkn hati ulam jantung tanpa sambal...x sedap kan...itulah rasanya...

xoxo

1 comment:

Buyuiazliana said...

ulam jantung sedap!aku soka!tp betol la x de sambal mmg x best la..lol

betol la aku pn nk coti, stress!jom!