Pages

21.6.11

Dari ER kampar...

Lol....rajin plak Aku update blog hari ni kan...ni sebab bohsan di tgh mlm kat er sambil pakai neb...lol...rasa2 cuma msk wad je kot...agak degil asma kali ni yer....Ada byk sebab jugak ni kenapa asma Sgt teruk kali ni.....


1. Yg pertama mungkin sebab Aku lapar...ye..Aku bkn lah berlapar sebab nak jd cam Cameron diaz tu...tp sebab xda selera mkn atas alahan2 yg sblm ni Aku kena....


2. Mungkin sebab debu or persekitaran....hampir 2 minggu Aku berkurung dlm rmh...tanpa buka tingkap segala...atas sebab2 benda menggong jln2 depan rmh Aku kan....n Aku x menyapu sama sebab penyapu Mr a buang...


3. Faktor cuaca la ni...panas giler...sampai majuk2 Aku Suh Mr a beli ekon....tp...Nan hado...


4. Sakit belakang...tiap2 hari Suh Mr a urut...tp dia urut ala kadar jer...sebab dia igt Aku suka2 Suh dia urut...n satu sebab2 itulah....x leh org kata...


Mungkin itu lah kot sebabnya...letih tu xyah ckp Ler...ko duduk saja pun still letih jugak....nak kata sebab anak....isk...biasa lah bebudak kan...kalau x nakal...nanti org kt lembs plak kan....so ini lah kot sebabnya kali ni semput agak degil...


P/s: hurm...agak2 kalau kena admit...cerita apa plak Aku nak citer kan.....
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

4 comments:

Buyuiazliana said...

ko citer je lah psl nurse patient doctor sume, mak tau ko kaki sembang tu pon faktor sebab ko semput..

azataq said...

Ngahahaha...karang Aku nak citer psl makanan yg dihidangkan....mabeles...

Buyuiazliana said...

1st time aku dgr org suka lauk spital..gilo

azataq said...

Ko x msk spital kampar lg nok...kalau kau msk...mmg kenyang lah...Kari dia nok...mmg rasa Kari sungguh...Kari Santan bkn Kari susu...tgk je bfast Aku PG TD...bestkan...hahaha...