Pages

12.3.11

Wondermilk


oh...tadi tgk website wondermilk...terus terengen nak cuppy from them...huwaa...ada sapa2 nak belanja saya cuppy wondermil...sila emel n sms saya yer...ngehehehehe

kedai wondermilk tu ada kat shah alam je ker?? xda kat tempat2 lain ker...?? senang ke nak pegi ke sana??

rasa teruja tgk cuppy depa..sebiji rm4.50 for 2" diameter ke apa tah...hoh..tp mmg nampak sgt menarik...sekarang tgh nak buat proposal tuk mr a sebab nak beli cuppy wondermilk...ngehehehehe....

agak2 kalau aku jual semahal tu..ada org beli x?? x pun korg terbalik kan kemah aku kan..haahahaha...

p/s: membayangkan aku n miss b n anim n fatin buat reunion kat wondermilk...waaaahhh...yg plg x teruja kau ler kan nok...hahahaha

xoxo

2 comments:

::ziLla:: said...

kedai kek die kat uptown damansara..actually xdelah sedap sangat sangat sangat pon kek die...tapi boleh la....

Cherrylicious said...

hohohoho..tp nak pi try gak...sgt menarik...