Pages

18.3.10

Masalah ORG GILE GLEMS

Kan...dah kuar entry tu...

Agak hangen lah jugak kan....uisk..tengok ada request add friends...tp kuar nama glemer..uisk..sapa..?? xpa ler lagi...pastu nak tgk gbr..kot2 ker leh kenal..sebab nama dah x kenal sebab guna nama glems....bila tgk gbr..aduhai...letak gbr anak ler...gbr laki ler....elo..kite org kenal ker??? cam ler muka anak ko tu sama...kalau sama pon..mcm ler aku kenal ko dari perut mak kau kan...nanti bila x accept....kuar lah kat inbox bertulis..."amboi..sombong shirley...dah x kenal kite ker??? x accept pon....."

Ala..bkn ler apa kan...korang ni..guna ler nama sendiri..senang org lain nak cari dlm FB xnak lost contact...tp cam mana nak jumpa nye kalau guna nama glems...nama anak ler...nama gabungan laki bini ler...huh....itu psl org request nak add

Ni kesah org yg dah add...nama plak dah ditukar2...aku pun jadi susah lah jugak nak jejak....alih2 aku delete..sebab nama dah ler x kenal nama...gbr pon dia tukar...pastu kuar plak kat inbox..."sampai hati delete kita dari friend list..." ada ker?? dah korg guna nama glems..gbr pun aku x knl..mmg ler aku delete...

p/s: teringat anak kakak aku kata dia nak tukar nama dia..sebab nama dia x sedap...bila ditanya nak tukar nama apa..?? dia pun jawab..nak tukar nama SITI NURHALIZA...buley...?? yg nama dia sbnr nya ELYVIA ELVY

adios

4 comments:

jejaka anggun said...

nasib baik dia nak tukar nama jer... kalo dia nak tukar jantina skalik?

azataq said...

hazab tuh jenuh tu..mmg terus tang2 kena delete from list sebab x kenal n x mention..

Arisy said...

aku pun bengang gak dgn org buh nama glems yg tak brapa glamour. Kalau glamour sure aku dah tau sape.. huishh

Buyuiazliana said...

aku pn nk wt entry ni...pinjammm sattt idea...ekekekeke...lepas aku ngemas n mandi la nanti ke masa aku sangappp....hahahaha!JA mesti boring sbb idea sama je...