Pages

22.2.10

Aku dah hangen!!!!

Huhuhu....cam mana nak mula ni...sebab hati dah panas ni..jiwa dah kacau....HANGEN HANGEN HANGEN...aku tertipu ngan agen MAXIS BROADBAND ni...hr tu aku tanya dia unlimited ker...dia pun yo'o je jwb UNLIMITED...tp sekarang mn UNLIMITED dia....hanjeng btl betina tu...kalau x UNLIMITED hari tu..aku x amik package dia tuh...pastu nak kena tukar lah jugak..sebab mn cukup 1.5gb jer...ingat aku jenis buka seminit dua jer tuk cek email..pastu off....xda makna nya....

Pastu satu hal plak..kenapa lah kampung sungguh tempat aku tinggal ni....semua pun x cover...termasuk lah P1 W1MAX...stimix xyah ler aku cerita kan..kalau ada tiang tepon pun belum tentu dia ada cover stimix plak...yang ni aku agak marah ngan laki mak ler....kunun nak pindah sng sikit....aku rasa x senang langsung.....mmg hangen x hbs ler..apa kes kalau pindah tapi hati x REDHA...perlu ker aku menjadi seperti ORG2 KAMPUNG HULU BANGAT!!!!

or

AKU PINDAH KE KAWASAN YG ADA COVER STIMIX...kena cek coverage dulu lah baru leh pindah...GITU....

Dan pada AGEN2 MAXIS DAN SEANGKATAN NYA...kite org dah decide xnak bayar...so kalau korg baca harap maklum ler..SEBAB KITE ORG DAH KENA TIPU NGAN MINAH HANJENG TUH.....

Dan pada laki mak...[itupun kalau dia baca...] bila kita nak pindah rumah...biar selesa dari depan pintu RUMAH SAMPAI PINTU HATI AKU NI.....huhuhuhu.....

aku bukan lah nak berlagak kan....aku pun xde ler sng sgt..tp bila aku rasa xda broadband ni...rasa cam org kampung kat hulu2 estet felda bagai...n mula lah hidup aku ni rasa asyik nak memarah je kan..hangen x kena tempat.....mmg ler kunun xde paedah pong aku ni ada broadband...bukan nya buat duit pun kan.....tp aku rasa itu satu keperluan lah kan....xkan aku asyik nak ngadap tv 24 jam...pastu apa jadi pun aku x tau kan....pendek kata aku mmg x leh nak jauh dari tenet2 ni...HARAP MAKLUM.....nak byr bil pun semua kat tenet gak...bukan nya blh kuar pun kan...sedangkan nak htr anak bini gi klinik pun suh mak dia yg htr......[perlu ke stetmen tu...]

p/s: aku mmg x selesa lah dari pindah rumah dulu sampai sekarang...[maksu jgn kecik ati ye...andai maksu membaca warkah tinta ku ini...wahhh...]

tetiba kan aku sanggup duduk kat taman sentosa tu..amacam???

3 comments:

Buyuiazliana said...

means over dr bite tu kena potong ke hape??isk isk...ado ko..pttlah ko x online...

azataq said...

hari tu dah topap...hari jumaat sampai ahad aku xda sebab aku gi tepen...hurmm...pastu dah lebih jugak yg aku topap ni...ni last aku topap lagi...isk isk iskk..mmg benggong tauuu

jejaka anggun said...

hahahaha. gi jumpa amoi tuh bakar ah dia idup2.