Pages

15.8.09

15 AUG 2009

Haaaa...hari ni sgt awal bgn...as u can see...aku tulis post ni kul 8.30 pagi kan..aku bgn kul 7 tadi..[nampak sgt ler plak aku selalu bgn pas kul 9 kan..hehehe]..tp tulah..aku tido semalam kul 2 lebih...pastu bgn kul 7..cam mana...tp mmg ler...kalau dah masa aku x leh nak tido tu..mmg x leh ler...sebab pepagi tadi aku dah rasa lapar kot...sebab tu terbangun awal...

Alkisahnya ingat hari ni nak gi berkelah2...tp semalam ada org tu kata dia keje ler plak....terus xda mood...kira duduk kat rmh ler...sib bek x marinade daging sesiap...so kisahnya hr ni aku plan nak beli bahan tuk buat biscuit raya aku tu lah....

Cam dah lama kan x gi jln TAR mkn mihun sup dia yg sedap tu....tp tulah..dah ler org tu keje...pastu H1N1 ni...buat aku takut nak gi tempat org ramai ni...dah ler ramai kat sana...terlalu padat ler...jenuh gak nak celuih....xpe ler..poser ler mkn mihun sup tu...cam ler thn depan xda kan...tp thn depan aku dah xde ler kat sini...dah pindah KAMPAR...xkan ler semata2 nak gi KL mkn mihun sup kan...[mn ler tau kan...ekekeke]...bkn susah pun...sekali mkn angin...

Kisahnya lagi...terpaksa ler burn free tiket gi sunway tuh...ingat nak bawa aqil gi main air kat sunway..tp memandangkan kena gi time office hour...then penyakit yg perlu dielakkan lagi...so xpe ler..next time ler kiter pi ye aqil...meriah sikit sebab dah ada adik...ekekeke...x dpt gi sunway..kiter gi tambun lost world...haaa....lagi dekat ko....x pun nak up lagi..lajak jer terus gi bukit merah....wah..lagi syok...dah lm sungguh x gi bukit merah....masa aku gi dulu pun baru je nak up2 tempat tu...pegi pun ngan kayak team masa tu...aku tgk sekarang ni kat web...dah mcm2 bukit merah tu...syoknya..bila lah kita ni bebas dari segala penyakit berjangkit ni kan....rasa cam dah lama x bawa aqil gi jenjalan berseronok sukaria...time square tu pun dah lama x pijak....tinggal sebulan je ni nak bersuka ria...sepatutnya 2 bulan..tp bln 9 tuh aku dah sarat....rasa cam xnak ler amik risiko letih sgt...[sebab masa aqil dah nak due tu..aku ligat sungguh x duduk diam] so ada ler complicated sikit kot...org kata kalau aktif masa dah nak due senang nak beranak...tp aku tgk..lagi xnak kuar lagi ada org kat dlm perut tuh...so aku nak elakkan ler aku terlampau aktif kali ni..kira pas raya tuh...aku kena rileks2...tenang jiwa dan mental...[pada sesapa yg rasa suka nak x tenangkan hati aku n mental jiwa bagai tu kan...baik ko buat baik sementara aku tunggu due...]huhuhuhu...pesanan khas tuh.....

Adious Amigos

4 comments:

Arisy said...

moving to Kampar? hmmhh.. interesting. By the way, bila due date nak deliver ni?

azataq said...

due date 10.10.2009....hehehehe...

ciklongan said...

nnt org dok makan nasik minyak..dia kena dok spital.... :P

azataq said...

xpa..nasi minyak byk je jual kat kedai2...pilih jer....lagipun minyak x elok untuk kesihatan..kekeke