Pages

31.3.09

Carrefour & Tesco

huyooo...hari ni penat ler sikit pi beli brg stok kat rmh...Pi k4 pun tapi...mmg byk sale sungguh...apalagi..pi tibai carotino sampai 2 botol tuh...tesco pun ada sale jugak...tapi disebabkan kat k4 sale susu lagi murah...maka k4 lah pilihan hati...tapi yg x best nya tuh...kat k4 nih kedekut troli..jenuh lah bila time2 cam ni nak pi k4 shopping..mmg payah lah...nak bw bakul kompom x cukup...dah tentu lah aku xkan bw bakul tuh...pastu sapa plak yg nak pegang aqil kan...dah tentu jugak bukan aku...tapi masa dok pilih2 barang tadi...hanya blh pilih yg ukuran dari tahap pinggang ke atas jer..sebab nak jenguk kat bawah...xkan nak tonggeng plak kan...kena ler tunduk n duduk sikit...tapi bila aku bgn rasa berpinau rasa nak pitam...so benda2 yg aku pilih dari tahap kesampaian mata aku jer...syok sungguh...xde ler ramai sangat org nak dtg shopping...sebab hari ni kan waktu bekerja...kalau sabtu ahad..kompom x blk dalm kul 10 punya...nak tunggu kat lane tuh pun dah blh habis air sebotol...isk isk iskk....apa lagi ek...ni nak upload gbr yg masa hot air ballon tuh...tp byk gbr aqil n ummi...kita org xda masa tuh...x save lagi gbr...ingat kan timah dah transfer gbr...harap2 dia terdelete lah gbr2 tuh...

Adious Amigos

No comments: