Pages

14.8.13

Album Raya 2013

Hampir 90% kat fb semua ada album raya....

thn2 lepas aku x tinggal..ada jugak album raya nya...tp tahun ni mmg xda...setakat 2 3 keping jer....mmg xda mood nak amik gbr kan...nak beraya pon rasa malas jer...sampai sekarang mood raya pon xda...selalu ada je pasang lagu raya...mmg sgt xda mood raya tahun ni...

dan seperti biasa...drama2 melayu dipagi hari raya dan di hari2 raya....asyik pelakon yg sama jer...amat lah membosankan...ending kalau x tersangkut paut ngan org...mmg x sah...thn depan sila buat drama lain plak ye...

dan mmg sgt membosankan lah raya tahun ni...mungkin sebab segala preparation tuk raya mmg xda...cuma teruja tunggu si adik pos kek lapis mira dari sarawak....hamek kau...sendiri buat kek...tp mkn kek beli...boleh??

ni pon sebab baru blk beraya jugak...raya sebelah jiran jer....sukati jer mr a umpan suh keluar beraya kan....kata nya ada laksa...nyampah sungguh lah....dan kebetulan tadi ada buat choc moist...bw lah jugak pi rmh jiran tu...tp dah sepotong dimakan...hehehe...nanti biar lama2...kering masuk tong sampah plak kan...

dan untuk hari ni punya hal...tab aku x leh nak connect tenet plak...parah....

Selamat Hari Raya semua....

p/s : kalau aku org yg bekerja...mmg aku x kisah aku kena kerja dihari raya pon tahun ni...sebab xda mood dah....(mungkin sebab tiap2 thn raya kat sini n tiap2 thn drama yg sama...kan...kebosanan melanda...haishhh)

xoxo

No comments: