Pages

14.4.12

Part 3


Ingat x yg aku citer psl bazaar laman seri tu...pehtu ingat x aku ada merepek2 psl management tu....pehtu ingat lg x aku maki hamun...

So kali nie mmg dah decide xnak masuk...so x pyh lah buat cupcake....kebetulan kampar hujan n banjir....jd x buat....so cam biasa lah dak yana ni tepon...awal sikit dr haritu...sblm dia ckp dia dah gelak banggang yakni gelak tuk memulakan maki hamun ya....

Dia kata mmg xda terus lah bazar nie....sebabnya en pakcik yg banggang itu telah melarikan diri....so bdk2 ni nak p buat repot polis lah sb x dpt payment...plus peniaga2 yg lain tu dah byr full payment oooo tuk sewa tu..sudahnya xda apa...

Dan mujur jugak lah bazar yg kita org dpt ni kira kemah sponsor...yakni adalah kemah x bayar cuma kn bagi hadiah dlm 6-8 biji...kan...nsb baik....kalau lah aku ni kemah yg berbayar tu...mesti korg akan dpt agak kan apa isi kandungan entry aku ni...hurm...

P/s: outstation yg agak kurang menyenangkan.....



Sent from Samsung tablet

No comments: