Pages

27.7.10

Kesiannnnn

Suamiku Seorang Penagih
13/07/2006
Oleh Isteri.....


Sememangnya memang dia pilihan hati ku kerana cinta dan sayang aku berkahwin dgn suamiku. Walaupun ku tahu dia seorg bekas penagih tapi semasa kami berkahwin dia telah berjanji akan meninggalkan tabiat buruk itu selama-lamanya...

Tapi baru usia perkahwinan kami setahun sudah 3 kali dia mengulanginya!
dan yang terakhir terjadi sewaktu aku pulang ke kampung utk melahirkan cahayamata kami yang pertama alasanya aku tiada dirumah dan terpengaruh dgn rakan-rakan bayangkan aku masih dlm pantang.

Tapi suami ku bijak menyembunyikan kegiatannya tanpa aku tahu kerana didepanku suamiku seperti biasa tiada tanda-tanda seorg penagih sehingga aku sendiri menjumpai jarum suntikan bersama dengan alat utk memasak dadah didalam seluarnya.

Aku pernah minta diceraikan kerana aku mampu hidup sendiri kerana aku bekerja sebagai pegawai tapi suamiku enggan kerana masih sayang aku dan anaknya.

Walaupun dia seorg penagih suamiku tidak pernah mengabaikan tanggungjawab nya terhadap keluarga. Tapi aku malu bersuamikan seorg penagih........ Bahkan keluarga ku masih tidak tahu suamiku seorng penagih dan mereka semua memandang tinggi terhadap suamiku.

Sekarang suamiku ada di kampung ibu bapanya dalam proses untuk mehilangkan ketagihan dadah sudah seminggu aku hidup sendiri di kota.Perasaan ku bercampur baur sekejap benci sekejap sayang tiada tempat nak kuluahkan rasa yang terpendam dihati.Hanya ALLAH yang tahu.....perasaan ini.

Kredit:
Source

2 comments:

Buyuiazliana said...

nk jugak layout baru tu..siap gaga bgi....

azataq said...

meh sini aku bg balik...LAMA SGT KAU X JENGAH BELOG KANNNNNNNNNNN